Asistenţă pentru clienţi:+40 312 251 222info@robzone.ro

Reclamații și service


 

Aspiratorul Dvs. are o defecțiune și necesită service?
Tehnicienii noștri sunt pregătiți să vă acorde rapid sprijin pentru ca robotul să nu vă lipsească mult. Service-ul autorizat în garanție este asigurat în exclusivitate de Robzone Limited, o.d., Praga 10 Hostivař. Prin urmare, atunci când trimiteți o cerere de service, vă rugăm să fiți foarte atenți unde trimiteți robotul Dvs. Nu ne asumăm nicio responsabilitate sau garanție pentru activitatea altor furnizori.

Dacă ați achiziționat robotul cu mai mult de 2 ani în urmă (1 an la achiziția pe IC) continuați AICI.

În caz de reclamații sau reparație în garanție vă rugăm să completați întâi formularul de reclamații, pe care imediat după completare să îl trimiteți online prin apăsarea tastei „Introduceți solicitarea". După transmiterea online a formularului completat, acesta trebuie printat, semnat și atașat la produsul reclamat. (Dacă nu aveți posibilitatea de a printa formularul, va fi absolut necesar să marcați la loc vizibil numărul reclamației pe colet.) Curățați aspiratorul, goliți sacul de colectare și ambalați-l cu grijă, astfel ca în timpul transportului să nu se producă deteriorarea lui. Dacă ați achiziționat aspiratorul cu „dotare profi” nu este necesar să atașați la produsul reclamat și cutia cu accesorii.

* Dacă aveți nevoie de asistență pentru completarea formularului de reclamații, sunați la nr. de tel. +40 312 251 222 (L-V 9:00 - 17:00), unde vă vom ajuta cu drag.

Folosiți predarea simplă la service cu transportul GRATUIT.
Am asigurat pentru Dvs, un serviciu confortabil pentru trimiterea aspiratorului în procedura de reclamații ,care pentru Dvs. este gratuit. Este suficient să trimiteți produsul la una din filialele Coletăria.ro

După completarea formularului de reclamații și după transmiterea acestuia online, vă vom trimite prin e-mail o etichetă de expediere Pe aceasta vă rugăm să o aplicați pe pachetul pe care îl veți duce la o filială de expediere aparținând Coletăria.ro cea, pe care o aveți cel mai aproape. Fără eticheta de expediere, pachetul nu poate fi transmis. Vă atragem atenția că livrarea la societatea Robzone poate dura până la 10 zile.

** Vă rugăm ca înainte de a vă deplasa la una dintre punctele Coletăria.ro, să vă asigurați că punctul respectiv poate accepta solicitarea dumneavoastră de retur/service. Aici aveți posibilitatea de a vizualiza cele mai apropiate puncte pick-up de locația dumneavoastră www.coletaria.ro .

*Transportul gratuit prin Coletăria.ro se aplică numai pentru reparații în garanție, în cazul reparațiilor postgaranție, clientul suportă costurile de transport către service.



Nu aveți în apropiere nicio filială Coletăria.ro? Nu-i nimic. Trimiteți aspiratorul reclamat prin poștă sau prin orice alt transportator obișnuit la adresa: Coletăria.ro, ID e-shop: 99135164, Str. Virginia nr.4, incinta CTPark, A1 KM13, Dragomiresti-Vale Ilfov.

 


Procedura de reclamații a societății RobZone Europe s.r.o. pentru persoane juridice, în calitate de cumpărător, care folosesc produsul în cadrul obiectului lor de activitate.

cu sediul în str. Průmyslová 1472/11, CP 102 00 Praga 10 – Hostivař. Republica Cehă (denumită în continuare „vânzătorul“)

comerț pe internet www.robzone.ro
e-mail: reclamatii@robzone.ro


Afișați  si și completați formularul pentru reclamații și reparații aici: formularul de reclamații 

Scopul acestei proceduri de reclamații este acela de a reglementa drepturile și obligațiile între vânzător, pe de o parte și cumpărător, cu excepția întreprinzătorului la care, este evident din circumstanțe încă de la încheierea contractului , că achiziția se referă la obiectul său de activitate

I. Răspunderea pentru defecte

1. Se oferă un termen de doi ani pentru solicitarea drepturilor care reies din funcționarea defectuoasă a produsului; în cazul bateriei, durata de viață este de șase luni. În această perioadă, cumpărătorul are dreptul de a reclama vânzătorului defectele produsului, în conformitate cu Condițiile Comerciale Generale, cu legislația corespunzătoare și cu condițiile de mai jos, stabilite în cadrul acestei proceduri.

2. Vânzătorul nu este răspunzător pentru defectele care apar la un produs ca urmare a instalării sau utilizării incorecte sau a combinării utilizării produsului cu un alt produs, dacă nu se respectă instrucțiunile de instalare date de producătorul produsului sau de vânzător, sau dacă produsul nu este folosit în concordanță cu tipul și scopul utilizării lui.

3. Drepturile din funcționarea defectuoasă nu se pot solicita în cazurile în care produsul a suferit defecțiuni mecanice după preluarea acestuia de către cumpărător sau dacă este vorba de uzura obișnuită dată de folosirea produsului sau dacă este cauzată de tipul obiectului, ori dacă produsul s-a defectat din cauza fluctuației de tensiune din rețeaua electrică la care a fost conectat ori dacă produsul a fost folosit în contradicție cu condițiile de utilizare din documentație, mai ales dacă a fost supraîncărcat sau modificat de cumpărător pentru a obține un randament mai mare decât cel pentru care este construit produsul în mod standard. Drepturile pentru funcționarea defectuoasă nu se aplică nici pentru produsele care se defectează ca urmare a intervenției neprofesioniste asupra acestora. Îndepărtarea sau ruperea timbrelor originale de siguranță se poate considera drept dovadă a intervenției neprofesioniste asupra produsului.

II. Anunțarea defectelor și reclamația

1. După constatarea defecțiunii, cumpărătorul o va anunța vânzătorului. Se consideră ca moment de anunțare a reclamației momentul în care cumpărătorul anunță vânzătorul că în opinia sa produsul cumpărat are defecte și solicită soluționarea reclamației și specifică modul de soluționare.

Se consideră momentul de începere a perioadei de 30 de zile pentru soluționarea reclamației, momentul în care vânzătorul a primit de la cumpărător produsul reclamat.

Vă recomandăm să completați formularul de reclamații de pe pagina de web a vânzătorului. Cumpărătorul va printa formularul de reclamații și îl va atașa produsului reclamat.

Pe baza completării formularului de reclamații pe pagina de web a vânzătorului sau în urma înmânării reclamației, cumpărătorului i se va trimite pe adresa de e-mail menționată, numărul de evidență al reparației iar cu acest număr se recomandă cumpărătorului să marcheze la loc vizibil coletul cu produsul reclamat, în cazul în care încă nu l-a trimis și aceasta pe adresa Coletăria.ro, ID eshop: 99135164, Drumul Osiei nr 53-55, Bucuresti.

sau să predea produsul la unul din punctele de colectare ale societății de transport Coletăria.ro, care va asigura gratuit înmânarea produsului reclamat, vânzătorului. Lista actualizată a punctelor de colectare Coletăria.ro o găsiți aici. În cazul în care cumpărătorul alege trimiterea produsului care face obiectul reclamației prin Coletăria.ro este bine ca, în afara numărului de reclamație să aplice pe colet și eticheta trimisă de vânzător pe adresa de e-mail menționată.

2. Cumpărătorul este obligat să adapteze produsul la modul de transport ales în cadrul reclamației, ceea ce înseamnă că va trebui să prevadă produsul cu un ambalaj de protecție, astfel încât, în timpul transportului acesta să nu fie deteriorat. Produsul trebuie livrat complet, în așa fel încât defectul specificat să poată fi evaluat. Se recomandă ca la produsul reclamat să fie atașată orice documentație scrisă și accesoriile, certificatul de garanție și documentul care atestă plata produsului respectiv (factura). Înainte de expediere, cumpărătorul trebuie să curețe bine produsul, altfel acest lucru va fi efectuat de vânzător pe cheltuiala cumpărătorului.

Recomandăm clienților să păstreze cutia originală a aspiratorului pe toată durata perioadei de garanție. Recomandăm utilizarea ambalajul de transport pentru cazul în care ar fi necesară expedierea aspiratorului la un service de garanție.

3. Reclamația va fi evaluată, se va hotărî în ce măsură este justificată și se va întocmi procesul verbal de reclamații care va cuprinde descrierea defecțiunii și modalitatea de soluționare a reclamației. În situația în care reclamația este respinsă ca nejustificată, în procesul verbal de reclamații se va menționa acest aspect care va fi comunicat fără întârziere cumpărătorului, în cel mult 30 de zile de la data la care s-a făcut reclamația produsului.

4. Termenul pentru soluționarea reclamației este de 30 de zile. Dacă ultima zi a acestui termen cade într-o zi de sărbătoare când este liber, într-o sâmbătă sau duminică, se consideră ca ultimă dată, cea mai apropiată zi lucrătoare următoare. Dacă acest termen nu va fi respectat, cumpărătorul are aceleași drepturi ca la încălcarea gravă a contractului, potrivit prevederilor art. 2106 din legea nr. 89/2012 Mon. Of.

În conformitate cu dispozițiile art. 2161 alin. (5) din Codul civil, în cazul în care un defect apare în termen de un an de la primire, se consideră că produsul era deja defect la primire, cu expecția cazului în care natura bunurilor sau a defectului exclude acest lucru. Acest termen nu curge pentru perioada în care cumpărătorul nu poate utiliza bunurile, dacă a semnalat în mod corect defectul.

În conformitate cu articolul 2165 alin. (4) din Codul civil, în cazul în care cumpărătorul a contestat în mod întemeiat vânzătorul pentru defectul bunurilor, termenul prevăzut la articolul 2165 alin. (1,2) din Codul civil nu curge pentru perioada în care cumpărătoul nu poate utiliza bunurile.

5. În termenul pentru soluționarea reclamației produsul va fi trimis pe adresa menționată de client, iar dacă aceasta nu este specificată, va fi trimis pe adresa de livrare specificată în comanda produsului. În situația în care cumpărătorul nu ridică produsul de la adresa precizată în protocolul de reclamații sau la adresa de livrare, vânzătorul are drept la rambursarea cheltuielilor, în special la cele pentru transportul repetat al produsului și pentru taxa de depozitare stabilită conform reglementărilor în vigoare.

În cazul în care cumpărătorul are dreptul, în temeiul articolului 1924 din Codul civil, la o executare defectuoasă, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor suportate în mod rezonabil pentru exercitarea acestui drept. Cu toate acestea, în cazul în care cumpărătorul nu își exercită acest drept în termen de o lună de la expirarea termenului în care trebuie să fie semnalat defectul, instanța nu acordă acest drept dacă înstrăinătorul susține că dreptul la despăgubire nu a fost exercitat la timp.

III. Calitatea la achiziționare

1. Vânzătorul este răspunzător în fața cumpărătorului că, la preluarea produsului, acesta să nu aibă defecte.

La momentul preluării trebuie respectate următoarele condiții:
a) produsul are caracteristicile pe care le-au convenit părțile, iar în lipsa unui acord, are caracteristicile pe care vânzătorul sau producătorul le-a descris sau la care se aștepta cumpărătorul având în vedere tipul produsului și în baza reclamei făcute de aceștia,
b) produsul corespunde scopului specificat de vânzător sau celui pentru care se folosesc de obicei produse de acest tip,
c) produsul corespunde calității , modelului sau variantei contractuale, în situația în care calitatea sau execuția au fost stabilite conform unui model convenit,
d) produsul corespunde din punctul de vedere al calității, mărimii sau greutății, și
e) produsul respectă cerințele reglementărilor legale.

Dacă în șase luni de la predare apare un defect, se va considera că produsul a fost defect la preluare.

2. În cazul în care produsul nu are, în momentul preluării și pe o perioadă de 24 de luni de la preluarea produsului calitatea cf. regl. art 2161 din legea nr. 89/2012 MO, cumpărătorul are drepturile stabilite în regl. art. 2169 din legea nr. 89/20123 MO, și anume:

  • Dacă un obiect nu are caracteristicile din art. 2161, cumpărătorul poate solicita livrarea unui obiect nou, fără defecte, dacă acest lucru este disproporționat având în vedere tipul defectului, dar dacă defectul se referă la o componentă a obiectului, cumpărătorul poate solicita înlocuirea acestei componente; dacă acest lucru nu este posibil, se poate retrage din contract. Însă, dacă având în vedere tipul defectului, acest lucru este disproporționat, mai ales dacă defectul poate fi reparat imediat, cumpărătorul are dreptul la repararea gratuită a defectului.
  • Dreptul de a i se livra un obiect nou sau de a i se înlocui o componentă revine cumpărătorului în cazul unui defect care poate fi îndepărtat dacă nu poate folosi obiectul normal din cauza apariției repetate a defectului după ce a fost reparat, sau din cauza unui număr mare de defecțiuni. În acest caz, cumpărătorul are și dreptul de a se retrage din contract.
  • În cazul în care cumpărătorul nu se retrage din contract sau dacă nu își folosește dreptul de a i se livra un obiect nou, fără defecțiuni, sau de a i se înlocui o componentă sau de a i se repara obiectul, poate solicita o reducere proporționată. Cumpărătorul are dreptul de a primi o reducere proporțională în cazul în care vânzătorul nu îi poate livra un obiect nou, fără defecțiuni, nu îi poate înlocui o componentă sau nu îi poate repara obiectul, precum și în cazul în care vânzătorul nu asigură repararea într-un interval de timp adecvat sau dacă asigurarea reparației i-a produs consumatorului dificultăți considerabile.
  • În cazul în care între vânzător și cumpărător apare un litigiu în temeiul contractului de cumpărare sau contractului de prestări de servicii, care nu poate fi soluționat de comun acord, consumatorul poate înainta o propunere de soluționare alternativă a litigiilor entității relevante de soluționare alternativă a litigiilor, care este: Autoritatea cehă de inspecție comercială, Inspectorantul Central – Departamentul ADR, ŠtěpánSká 44, 110 00, Praga 1, Republica Cehă, Email:adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz, Platforma online de soluționare a litigiilor operată de Comisia Europeană: http.//ec.europa.eu/consumers/odr/

Procedura de reclamații a societății RobZone Europe s.r.o. pentru persoane juridice, în calitate de cumpărător, care folosesc produsul în cadrul obiectului lor de activitate.

 

Scopul prezentei proceduri de reclamații este acela de a reglementa drepturile și obligațiile dintre vânzător, pe de o parte și cumpărătorul care este și întreprinzător și la care la încheierea contractului este evident din circumstanțele date că achiziția se referă la activitatea sa.

I.

1. Vânzătorul este răspunzător ca produsul să nu prezinte defecte la momentul achiziției. Răspunderea contractuală pentru defecte este convenită pe durata unui an.
În această perioadă, cumpărătorul are dreptul de a reclama vânzătorului defectele produsului, în conformitate cu Condițiile Comerciale Generale, cu legislația corespunzătoare și cu condițiile de mai jos stabilite în această procedură.

2. Vânzătorul nu este răspunzător pentru defectele care apar la un produs ca urmare a instalării sau utilizării incorecte sau a combinării utilizării produsului cu un alt produs, dacă nu se respectă instrucțiunile de instalare date de producătorul produsului sau de vânzător, sau dacă produsul nu este folosit în concordanță cu tipul și scopul utilizării lui.

3. Drepturile din funcționarea defectuoasă nu se pot solicita în cazurile în care produsul a suferit defecțiuni mecanice după preluarea acestuia de către cumpărător, sau dacă este vorba despre uzura din utilizarea curentă ori este cauzată de tipul obiectului, dacă produsul s-a defectat din cauza fluctuației de tensiune din rețeaua electrică la care este conectat sau dacă acesta a fost folosit în contradicție cu condițiile de utilizare specificate în documentație, mai ales dacă a fost supraîncărcat sau modificat de cumpărător pentru a obține un randament mai mare decât cel pentru care este construit produsul în mod standard. Îndepărtarea sau ruperea timbrelor originale de siguranță se poate considera drept dovadă a intervenției neprofesioniste asupra produsului.

II. Anunțarea defectelor și reclamația

1. La constatarea defecțiunii, cumpărătorul va anunța fără întârziere vânzătorul. Se consideră ca moment de anunțare a reclamației momentul în care vânzătorul a primit de la cumpărător produsul reclamat.

Vă recomandăm să completați formularul de reclamații de pe pagina de web a vânzătorului. Cumpărătorul va printa formularul de reclamații și îl va atașa produsului reclamat.

Pe baza formularului de reclamații completat pe pagina de web a vânzătorului sau în urma reclamației înmânate, cumpărătorului i se va trimite pe adresa de e-mail menționată numărul de evidență al reparației cu care se recomandă a fi marcat de cumpărător, la loc vizibil, coletul cu produsul reclamat, în măsura în care acesta nu a fost trimis deja, pe adresa Coletăria.ro, ID eshopu: 99135164, Str. Virginia nr.4, incinta CTPark, A1 KM13, Dragomiresti-Vale Ilfov.

. De asemenea, poate preda produsul la unul din punctele de colectare ale societății Coletăria.ro care va asigura gratuit înmânarea produsului reclamat vânzătorului. Lista actualizată a punctelor de colectare Coletăria.ro o găsiți aici. În cazul în care cumpărătorul alege să trimită produsul reclamat prin colet poștal, este indicat ca în afară de marcarea acestuia cu numărul reclamației să aplice și eticheta de expediere care i-a fost trimisă de vânzător pe adresa de e-mail menționată.

2. Cumpărătorul este obligat să adapteze produsul modalității de transport aleasă de el pentru reclamație și în special să așeze produsul într-un ambalaj de protecție în așa fel încât să nu se deterioreze în timpul transportului. Produsul trebuie livrat complet pentru a se putea evalua defecțiunea reclamată. Împreună cu produsul reclamat se recomandă să se afle în colet și întreaga documentație scrisă, accesoriile, certificatul de garanție și documentul ce dovedește achitarea produsului (factura). Înainte de expediere, cumpărătorul trebuie să curețe bine produsul, altfel acest lucru va fi efectuat de vânzător pe cheltuiala cumpărătorului.

Recomandăm clienților să păstreze cutia originală a aspiratorului pe toată durata perioadei de garanție. Cel mai indicat este ambalajul de transport pentru cazul în care ar fi necesară expedierea aspiratorului la un service de garanție.

3. Reclamația va fi evaluată, se va hotărî în ce măsură este justificată și se va întocmi procesul verbal de reclamații care va cuprinde descrierea defecțiunii și modalitatea de soluționare a reclamației. În situația în care reclamația este respinsă ca nejustificată, în procesul verbal de reclamații se va menționa acest aspect care va fi comunicat fără întârziere cumpărătorului, în cel mult 30 de zile de la data la care s-a făcut reclamația produsului.

4. Termenul pentru soluționarea reclamației este de 60 de zile. Dacă ultima zi a acestui termen cade într-o zi de sărbătoare când este liber, într-o sâmbătă sau duminică, se consideră ca ultimă dată, cea mai apropiată zi lucrătoare următoare. Dacă acest termen nu va fi respectat, cumpărătorul are aceleași drepturi ca la încălcarea gravă a contractului, potrivit prevederilor art. 2106 din legea nr. 89/2012 Mon. Of.

În conformitate cu dispozițiile art. 2161 alin. (5) din Codul civil, în cazul în care un defect apare în termen de un an de la primire, se consideră că produsul era deja defect la primire, cu expecția cazului în care natura bunurilor sau a defectului exclude acest lucru. Acest termen nu curge pentru perioada în care cumpărătorul nu poate utiliza bunurile, dacă a semnalat în mod corect defectul.

În conformitate cu articolul 2165 alin. (4) din Codul civil, în cazul în care cumpărătorul a contestat în mod întemeiat vânzătorul pentru defectul bunurilor, termenul prevăzut la articolul 2165 alin. (1,2) din Codul civil nu curge pentru perioada în care cumpărătoul nu poate utiliza bunurile.

5. În termenul pentru soluționarea reclamației produsul va fi trimis pe adresa menționată de client, iar dacă aceasta nu este specificată, va fi trimis pe adresa de livrare specificată în comanda produsului. În situația în care cumpărătorul nu ridică produsul la adresa precizată în protocolul de reclamații sau la adresa de livrare, vânzătorul are drept la rambursarea cheltuielilor, în special la cele pentru transportul repetat al produsului și la taxa de depozitare stabilită conform reglementărilor în vigoare.

În cazul în care cumpărătorul are dreptul, în temeiul articolului 1924 din Codul civil, la o executare defectuoasă, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor suportate în mod rezonabil pentru exercitarea acestui drept. Cu toate acestea, în cazul în care cumpărătorul nu își exercită acest drept în termen de o lună de la expirarea termenului în care trebuie să fie semnalat defectul, instanța nu acordă acest drept dacă înstrăinătorul susține că dreptul la despăgubire nu a fost exercitat la timp.

III.

În cazul în care defecțiunea apare până într-un an de la preluarea produsului, cumpărătorul beneficiază de drepturile stipulate în prevederile art. 2169 din legea nr. 89/2012 și anume:

  • Dacă un obiect nu are caracteristicile din art. 2161, cumpărătorul poate solicita livrarea unui obiect nou, fără defecte, dacă acest lucru este disproporționat având în vedere tipul defectului, dar dacă defectul se referă la o componentă a obiectului, cumpărătorul poate solicita înlocuirea acestei componente; dacă acest lucru nu este posibil, se poate retrage din contract. Însă, dacă având în vedere tipul defectului, acest lucru este disproporționat, mai ales dacă defectul poate fi reparat imediat, cumpărătorul are dreptul la repararea gratuită a defectului.
  • Dreptul de a i se livra un obiect nou sau de a i se înlocui o componentă revine cumpărătorului în cazul unui defect care poate fi îndepărtat dacă nu poate folosi obiectul normal din cauza apariției repetate a defectului după ce a fost reparat, sau din cauza unui număr mare de defecțiuni. În acest caz, cumpărătorul are și dreptul de a se retrage din contract.
  • În cazul în care cumpărătorul nu se retrage din contract sau dacă nu își folosește dreptul de a i se livra un obiect nou, fără defecțiuni, sau de a i se înlocui o componentă sau de a i se repara obiectul, poate solicita o reducere proporționată. Cumpărătorul are dreptul de a primi o reducere proporțională în cazul în care vânzătorul nu îi poate livra un obiect nou, fără defecțiuni, nu îi poate înlocui o componentă sau nu îi poate repara obiectul, precum și în cazul în care vânzătorul nu asigură repararea într-un interval de timp adecvat sau dacă asigurarea reparației i-a produs consumatorului dificultăți considerabile.
  • În cazul în care între vânzător și cumpărător apare un litigiu în temeiul contractului de cumpărare sau contractului de prestări de servicii, care nu poate fi soluționat de comun acord, consumatorul poate înainta o propunere de soluționare alternativă a litigiilor entității relevante de soluționare alternativă a litigiilor, care este: Autoritatea cehă de inspecție comercială, Inspectorantul Central – Departamentul ADR, Štěpánská 44, 110 00, Praga 1, Republica Cehă, Email:adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz, Platforma online de soluționare a litigiilor operată de Comisia Europeană: http.//ec.europa.eu/consumers/odr/